stín
Ambulantní péče
Endoskopie zažívacího traktu

Endoskopické vyšetření zažívacího traktu je metoda zobrazení určitého úseku trávicí trubice optic­kým přístrojem.

Nedávno otevřené endoskopické pracoviště Swiss Med Clinic s.r.o nabízí diagnostické a terapeutic­ké vyšetření horního a dolního úseku zažívacího traktu.

Provádíme tato vyšetření:

Gastroskopie (esofagogastroduodenoskopie) - vyšetření jícnu, žaludku a dvanáctníku.

Kolonoskopie - vyšetření tlustého střeva.

Rektoskopie - vyšetření konečníku.

Uvedená vyšetření umožňují nejen prohlédnout tyto části trávicího traktu, ale i odebírat vzorky tkání k histologickému vyšetření (záněty, nádory atd.) a provádět některé léčebné zákroky, např.

odstranění polypů tlustého střeva. Endoskopické pracoviště je vybaveno zcela novými, špičkovými optickými přístroji s kompletním příslušenstvím.

Celý průběh vyšetření je prováděn erudovaným zdravotním personálem. Vzhledem ke vzrůsta­jícímu počtu nádorových onemocnění tlustého střeva a konečníku je kolonoskopie základním a nezastupitelným vyšetřením k odhalování těchto onemocnění, zvláště pak v počátečních stádiích, a tím výrazně zvyšuje šance pacientů na úplné vyléčení.

Kolonoskopii je možné provádět na našem pracovišti i v analgosedaci, tedy částečném uspání pacienta, což významně zvýší jeho komfort v průběhu celého vyšetření. Analgosedaci je nutno předem domluvit, přičemž je prováděna za úhradu ve výši 600,- Kč.

Kromě uvedených vyšetření se zabýváme i problematikou onemocnění konečníku, jako jsou he­moroidy, konečníkové trhliny nebo píštěle.

• Nejlepší nemocnice - Bezpečnost a spokojenost pacientů je důležitá
  • Nejusměvavější nemocnice - Úsměv je důležitá součást jakékoliv léčby